Omtale fra forlaget
Grunnleggjande innføringsbok i medievitskap i ny utgåve med mindre oppdatering av faktaopplysningar.
Med utgangspunkt i definisjonar av kommunikasjon og medium drøftar forfattarane viktige kjenneteikn ved nye og "gamle" medium. Media si rolle i samfunnet og tilhøvet mellom media, mottakarar og deltakarar står sentralt. I tillegg presenterer boka generelle teoriar og metodar for studiet av medium og medieinnhald. Boka dekkjer heile mediefeltet og skildrar viktige trendar i dagens medielandskap, som mediekonvergens, sosiale medium og globalisering.
Forlag Samlaget
Utgivelsesår 2017
Format Heftet
ISBN13 9788252194845
EAN 9788252194845
Språk Nynorsk
Sider 334
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
9 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket