Medan våren vaknar

dikt

av (forfatter), Helge Torvund (forfatter), Bengt Berg (oversetter) og Helge Torvund (oversetter).

Bokbyen 2017 Innbundet

Dikt av Bengt Berg gjendikta av Helge Torvund. Dikter av Helge Torvund i svensk tolkning av Bengt Berg. Med etterord av litteraturvitaren Idar Stegane. Medan våren vaknar er ei bok som sameinar ikkje berre to landskap - sørvestnorske Jærens særegne natur mellom himmel og hav, med nordre Värmland mellom blånande berg og svaiande granskog - men også to språk, med djupe felles røter. Diktarane får fritt krysse riksgrensa for ei utveksling, der Bengt Berg tolkar Helge Torvunds dikt til svensk og Torvund Bergs til nynorsk. Med andre ord eit uttrykk for praktisk poetisk samarbeid. Professor Idar Stegane har skrive eit innsiktsfullt etterord. I dette knyter han saman dikta til dei to poetane på ein måte som understrekar og styrkar heilskapen som stig fram frå det todelte i denne boka.

Forlag Bokbyen

Utgivelsesår 2017