Med siktet innstilt ; Doble baktanker

av (forfatter) og Jennifer Lewis (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Med siktet innstilt
Miniserie: Mørke hemmeligheter (1/4)
Wade Mitchell har bare en ting i sikte - å kjøpe tilbake eiendommen som foreldrene hans hadde solgt. Men akkurat på den eiendommen står nå Victoria Sullivan og har ham bokstavelig talt i sitt sikte. Hun møter ham nemlig på gårdsplassen med et ladd gevær. Nå gjelder det for Wade å tenke raskt og revurdere sin vanlige taktikk for å få det han vil ha. Og med tanke på tiltrekningen som en gang var mellom dem, burde det være enkelt.
Tori tror ikke sine egne øyne. Wade Mitchell! Mannen som en gang i tiden var sjefen hennes - og elskeren. Hvordan våger han? Hun har fremdeles ikke kommet over at han sparket henne og nesten ødela både livet hennes og karrieren hennes. Tori kan ikke forstå hva han har å gjøre på hennes nyervervede eiendom. En ting er sikkert: hun skal ikke gjøre det lett for ham!

Doble baktanker
Miniserie: Svorne løfter (3/3)
James Drummond må finne noen å gifte seg med, og det raskt, for ikke å miste en viktig forretningsavtale. En smart og fornuftig ekteskapspartner, en å stole på. Som den mystiske Fiona Lam, kanskje?
Fiona er mer enn villig til å la seg forføre - hun har nemlig sin egen plan. Hun må forsøke å vinne tilbake familiens fabrikk og gjenopprette farens ære. Å forføre James er bare ett skritt på veien. Uvitende om hverandres motiv, reiser de til James' gamle slott i Skottland, der de snart ender opp i sengen. Og plutselig er det helt andre spilleregler som gjelder.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014

Serier Passion Mørke hemmeligheter (1) Svorne løfter (3)

Genre Romantikk