Med livet i nevane

Ryfylke på 1600-tallet

Wigestrand 2000 Innbundet

Dette er ei fortelling om dagleglivet frå Ryfylke på 1600-talet. I dei dramatiske hendingane møter me menneske med lyster og suter, mellom Gud og Djevel. Forfattaren har funne att lokalsamfunnet i Ryfylke som scene for brotsverk og straff, fredløyse og halshogging. Hendingane er autentiske, dei namngitte personane har verkeleg levd. Boka er også ei innføring i arbeidslivskunnskap frå 1600-talet, og langt opp mot vår eiga tid. Namn på reidskapar og arbeidsprosessar er forklarte med meir kjende vendingar bak i boka.

MED LIVET I NEVANE
Dette er ei fortelling om dagleglivet frå Ryfylke på 1600-talet. I dei dramatiske hendingane møter me menneske med lyster og suter, mellom Gud og Djevel. Kåre Tveit har funne att lokalsamfunnet i Ryfylke som scene for brotsverk og straff, fredløyse og halshogging på 1600-talet.
Hendingane er autentiske, dei namngitte personane har verkeleg levd og opplevd det han fortel om. Mellom linjene i gamle papir har Kåre sett og dikta til det livet som det ikkje var plass til i protokollane.
Boka har også blitt ei allsidig innføring i arbeidslivskunnskap frå 1600-talet, og langt opp mot vår eiga tid. Namn på reiskapar og arbeidsprosessar som unge generasjonar knapt kjem borti lenger, er forklare med meir kjende vendingar bak i boka.
Denne boka er ei god og betimeleg gåve frå Kåre Tveit til alle ryfylkingar og andre, som vågar å kaste eit blikk bakover kjølvatnet for å peila inn leia framover, slik seglande har gjort med vinkelspegelen sin gjennom krokete fjordar i ryfylkelandskapet gjennom fleire hundre år.

Forlag Wigestrand

Utgivelsesår 2000