MC kjøring

lærebok kl. A

av (forfatter) og Bård Morten Johansen (forfatter).

Trafikkforum 2003 Heftet

Boka setter motorsykkelkjøring i fokus, med miljø, kultur, kjøreteknikk, samspill og kommunikasjon som viktige faktorer. Den tilfredsstiller kravene til Normalplanen, og utfyller denne på flere områder. Med kildeanvisning.

Dette sier Norsk Motorcykkel Union om boka (forkortet): Med den nye utgaven av boka "MC kjøring" har trafikkskoleorganisasjonen Trafikkforum satt en ny standard for lærebøker i motorsykkelkjøring. Endelig har vi fått en lærebok som tar uerfarne motorsyklister på alvor og gir klare svar på helt vesentlige spørsmål! Den nye læreboka fra Trafikkforum tar utgangspunkt i den virkeligheten den "ferske" motorsyklistene møter etter førerprøven. Boka legger derfor stor vekt på å gi begripelige forklaringer og konkrete råd og anbefalinger på viktige områder. NMCU anbefaler alle som holder på med, eller skal i gang med å ta førerkort på motorsykkel å skaffe seg et eksemplar. NMCU understreker at de ikke har kommersielle interesser i produktet.

Forlag Trafikkforum

Utgivelsesår 2003