Mat som gir energi

av (forfatter) og Kirsten Hartvig (forfatter).

Gyldendal 2000 Innbundet

Boken gir tips til et sunt og balansert kosthold som hovedsakelig er vegetarbasert, og som gir deg overskudd og vitalitet. Den inneholder også 30 oppskrifter på frokost, lunsj, middag, kveldsmat og snacks. Har stikkordregister.

Her får du tips til et sunt og balansert kosthold som gir deg maksimalt med overskudd og vitalitet. Mat som gir energi handler om å få mest mulig ernæring ut av den maten du spiser, slik at du får mer ut av det livet du lever. Boken er skrevet ut fra den overbevisning at sunn mat også skal være velsmakende og fargerik, med spennende smaker og konsistenser, og at alle kan øke livskvaliteten ved å forbedre kvaliteten på maten de spiser. Spis mat som gir energi og overskudd og som holder forbrenningen oppe. Boken inneholder 30 enkle oppskrifter som gir energi og overskudd. Andre bøker i serien: Trening som gir energi, Yoga som gir energi, Drikker som gir energi.

Utgivelsesår 2000

ISBN13 9788205271203