Omtale fra forlaget
Denne boka er ein del av læremiddelet Yrkesteori for service og samferdsel Vg1, og dekker kompetansemåla i det nye programfaget marknadsføring og sal. Yrkesteori for service og samferdsel Vg1 er laga i henhold til den nye læreplanen frå 2016 for programfaga på service og samferdsel Vg1, og dekker kompetansemåla i alle dei tre programfaga. Læremiddelet består av en fagnettstad og dei tre bøkene Administrasjon og økonomi, Marknadsføring og sal og Sikkerheit og transport. I bøkene finn du teori, praktiske eksempel og forklaring på begrep som er sentrale i faga. Du vil også finne jevnlege henvisningar til aktivitetar på fagnettstaden. Aktivitetane har ulike typar oppgåver og ekstrastoff som utfyller bøkene. Marknadsføring og sal, d-bok er ein digital utgåve av papirboka. Med d-boka opnar det seg nye moglegheiter og den er tilpassa bruk på PC, Mac og nettbrett. Marknadsføring og sal, d-bok har følgjande funksjonalitet: - Utheving og notatar - Slå opp i ordbøker, søkemotorar og leksikon på nett - Lagre og skrive ut uthevingar og notat - Favorittmerke sider - Søkje etter ord eller frasar Sjå www.fagbokforlaget.no/d-bok for meir informasjon.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2016
Format Digital ressurs
ISBN13 9788211022462
EAN 9788211022462
Språk Nynorsk
Sider 220
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket