Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka tar for seg praktisk anvendelse av semiotikk innen marketing. For dem som ikke har særlige forkunnskaper, men som i sin utdanning praktiserer kommunikasjon om ting og varer, og områder som produksjon, design, samt markedsføring av nye produkter. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boka tar for seg praktisk anvendelse av semiotikk innen marketing. For dem som ikke har særlige forkunnskaper, men som i sin utdanning praktiserer kommunikasjon om ting og varer, og områder som produksjon, design, samt markedsføring av nye produkter. Med litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Akademisk forlag
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788750031512
EAN 9788750031512
Serie Akademisk forlags semiotikserie
Språk Dansk
Sider 78
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket