Marketing

forventninger, tilfredshet og kvalitet

av (forfatter).

Fagbokforlaget 1999 Innbundet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken gir en bred innføring i marketing og presenterer faget i et nyere perspektiv. Boken er spesialskrevet for innføringskurset i markedsføring ved den økonomisk-administrative utdanningen ved høyskolene. Har referanser og person- og stikkordregister.

Omtale fra forlaget

Boken gir en bred innføring i marketing og presenterer faget i et nyere perspektiv. Boken er spesialskrevet for innføringskurset i markedsføring ved den økonomisk-administrative utdanningen ved høyskolene. Har referanser og person- og stikkordregister.

Bokdetaljer

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 1999

Format Innbundet

ISBN13 9788276744705

EAN 9788276744705

Språk Bokmål

Sider 519

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket