Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka diskuterer det gjeldende marketingssyn, og redegjør for utviklingen i USA og Danmark. Intensjonen med boken er sette søkelyset på det analytiske og trekke frem det humanisktiske fundament i marketing. Ved å kombinere disse teoriene ønsker forfatterne å vise det sosiale og miljømessige ansvar man har. Med person- og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boka diskuterer det gjeldende marketingssyn, og redegjør for utviklingen i USA og Danmark. Intensjonen med boken er sette søkelyset på det analytiske og trekke frem det humanisktiske fundament i marketing. Ved å kombinere disse teoriene ønsker forfatterne å vise det sosiale og miljømessige ansvar man har. Med person- og stikkordregister.
Forlag Samfundslitteratur
Utgivelsesår 1979
Format Heftet
ISBN13 9788773132753
EAN 9788773132753
Språk Dansk
Sider 143
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket