Marketing

en vitenskabsteoretisk analyse

et humanistisk alternativ

av (forfatter) og Michael Pettersson (forfatter).

Samfundslitteratur 1979 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka diskuterer det gjeldende marketingssyn, og redegjør for utviklingen i USA og Danmark. Intensjonen med boken er sette søkelyset på det analytiske og trekke frem det humanisktiske fundament i marketing. Ved å kombinere disse teoriene ønsker forfatterne å vise det sosiale og miljømessige ansvar man har. Med person- og stikkordregister.

Omtale fra forlaget

Boka diskuterer det gjeldende marketingssyn, og redegjør for utviklingen i USA og Danmark. Intensjonen med boken er sette søkelyset på det analytiske og trekke frem det humanisktiske fundament i marketing. Ved å kombinere disse teoriene ønsker forfatterne å vise det sosiale og miljømessige ansvar man har. Med person- og stikkordregister.

Bokdetaljer

Forlag Samfundslitteratur

Utgivelsesår 1979

Format Heftet

ISBN13 9788773132753

EAN 9788773132753

Språk Dansk

Sider 143

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket