Markedsundersøkelser

av (forfatter).

Tano Aschehoug 1999 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Boken viser gangen i en typisk markedsundersøkelse og gir leseren nok kunnskap til å gjennomføre egne undersøkelser. Den nye utgaven er oppdatert med henblikk på nye metoder og elektroniske verktøy. I tillegg er boken utvidet med kapitler om datamining i kundedatabaser, samt konkrete eksempler på bruk av analysemetodene regresjon, variansanalyse og faktoranalyse. Nye øvingsoppgaver og cases følger kapitlene. Fred Selnes er professor ved Handelshøyskolen BI.

Bokdetaljer

Forlag Tano Aschehoug

Utgivelsesår 1999

Format Heftet

ISBN13 9788251838306

EAN 9788251838306

Språk Bokmål

Sider 480

Utgave 4

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket