Omtale fra forlaget
Boken viser gangen i en typisk markedsundersøkelse og gir leseren nok kunnskap til å gjennomføre egne undersøkelser. Den nye utgaven er oppdatert med henblikk på nye metoder og elektroniske verktøy. I tillegg er boken utvidet med kapitler om datamining i kundedatabaser, samt konkrete eksempler på bruk av analysemetodene regresjon, variansanalyse og faktoranalyse. Nye øvingsoppgaver og cases følger kapitlene. Fred Selnes er professor ved Handelshøyskolen BI.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1999
Format Heftet
ISBN13 9788251838306
EAN 9788251838306
Språk Bokmål
Sider 480
Utgave 4
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket