Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Markedsundersøkelser er en innføringsbok i faget. Den viser gangen i en typisk markedsundersøkelse, og gir eksempler på undersøkelsesopplegg for produktutvikling, profilmålinger, konkurrentanalyser, segmentering og måling av kvalitet og kundetilfredshet. Har stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Markedsundersøkelser er en innføringsbok i faget. Den viser gangen i en typisk markedsundersøkelse, og gir eksempler på undersøkelsesopplegg for produktutvikling, profilmålinger, konkurrentanalyser, segmentering og måling av kvalitet og kundetilfredshet. Har stikkordregister.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788251831178
EAN 9788251831178
Språk Bokmål
Sider 351
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket