Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken dekker et område innen markedsføringsfaget hvor det lenge har vært etterlyst god systematisk litteratur. Den behandler bruken av markedsundersøkelser sett i forhold til bedriftens strategi og gir en innføring og oversikt over de ulike teknikkene.
Omtale fra forlaget
Boken dekker et område innen markedsføringsfaget hvor det lenge har vært etterlyst god systematisk litteratur. Den behandler bruken av markedsundersøkelser sett i forhold til bedriftens strategi og gir en innføring og oversikt over de ulike teknikkene.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1989
Format Heftet
ISBN13 9788251826525
EAN 9788251826525
Språk Bokmål
Sider 263
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket