Markedsundersøkelser

av (forfatter).

Tano Aschehoug 1989 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken dekker et område innen markedsføringsfaget hvor det lenge har vært etterlyst god systematisk litteratur. Den behandler bruken av markedsundersøkelser sett i forhold til bedriftens strategi og gir en innføring og oversikt over de ulike teknikkene.

Omtale fra forlaget

Boken dekker et område innen markedsføringsfaget hvor det lenge har vært etterlyst god systematisk litteratur. Den behandler bruken av markedsundersøkelser sett i forhold til bedriftens strategi og gir en innføring og oversikt over de ulike teknikkene.

Bokdetaljer

Forlag Tano Aschehoug

Utgivelsesår 1989

Format Heftet

ISBN13 9788251826525

EAN 9788251826525

Språk Bokmål

Sider 263

Utgave 2

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket