Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett

av (forfatter).

Gyldendal akademisk 2012 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken gir en fremstilling av sentrale juridiske aspekter ved bruk av markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrettslige tvister. Den er beregnet på advokater, dommere, ansatte i forvaltningsorganer og andre som jobber med varemerke- og markedsføringsrettslige problemstillinger. Med sammendrag på norsk og engelsk, litteraturliste, lovregister og stikkordregister.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Gyldendal akademisk

Utgivelsesår 2012

Format Innbundet

ISBN13 9788205426573

EAN 9788205426573

Språk Norsk bokmål

Sider 393

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket