Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken gir en fremstilling av sentrale juridiske aspekter ved bruk av markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrettslige tvister. Den er beregnet på advokater, dommere, ansatte i forvaltningsorganer og andre som jobber med varemerke- og markedsføringsrettslige problemstillinger. Med sammendrag på norsk og engelsk, litteraturliste, lovregister og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2012
Format Innbundet
ISBN13 9788205426573
EAN 9788205426573
Språk Norsk bokmål
Sider 393
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket