Markedsorientering av servicebedrifter

med fokus på reiselivet

av (forfatter).

Tano Aschehoug 1996 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

For studenter, lærere og ledere som er opptatt av markedsorientering og kvalitetsledelse i tjenestebedrifter. Boka tar opp problemstillinger som forskjellen mellom markedsorientering og kvalitetsledelse, sammenhengen mellom kvalitet og lønnsomhet og mellom kvalitet og markedsorientering, og hvordan myndighetene og organisasjonene kan bidra til markedsorientering og vektlegging av kvalitet. Med stikkordregister.

Omtale fra forlaget

For studenter, lærere og ledere som er opptatt av markedsorientering og kvalitetsledelse i tjenestebedrifter. Boka tar opp problemstillinger som forskjellen mellom markedsorientering og kvalitetsledelse, sammenhengen mellom kvalitet og lønnsomhet og mellom kvalitet og markedsorientering, og hvordan myndighetene og organisasjonene kan bidra til markedsorientering og vektlegging av kvalitet. Med stikkordregister.

Bokdetaljer

Forlag Tano Aschehoug

Utgivelsesår 1996

Format Heftet

ISBN13 9788251833455

EAN 9788251833455

Språk Bokmål

Sider 245

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket