Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
For studenter, lærere og ledere som er opptatt av markedsorientering og kvalitetsledelse i tjenestebedrifter. Boka tar opp problemstillinger som forskjellen mellom markedsorientering og kvalitetsledelse, sammenhengen mellom kvalitet og lønnsomhet og mellom kvalitet og markedsorientering, og hvordan myndighetene og organisasjonene kan bidra til markedsorientering og vektlegging av kvalitet. Med stikkordregister.
Omtale fra forlaget
For studenter, lærere og ledere som er opptatt av markedsorientering og kvalitetsledelse i tjenestebedrifter. Boka tar opp problemstillinger som forskjellen mellom markedsorientering og kvalitetsledelse, sammenhengen mellom kvalitet og lønnsomhet og mellom kvalitet og markedsorientering, og hvordan myndighetene og organisasjonene kan bidra til markedsorientering og vektlegging av kvalitet. Med stikkordregister.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1996
Format Heftet
ISBN13 9788251833455
EAN 9788251833455
Språk Bokmål
Sider 245
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket