Markedskommunikasjon

prinsipper og påvirkning

av (forfatter) og Adrian Peretz (forfatter).

Fagbokforlaget 2024 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Markedskommunikasjon – Prinsipper og påvirkning er skrevet for deg som ønsker å forstå mer om hvordan markedskommunikasjon fungerer. Den raske utviklingen innen digital teknologi, kunstig intelligens og nye mediekanaler har ført til en betydelig omveltning innen markedskommunikasjon som fagfelt og profesjon. Til tross for denne dynamikken, er det også mye som også ikke er i endring. Målet med markedskommunikasjon er å oppnå effekter. Disse effektene kan kun oppnås gjennom å påvirke mennesker, og deres tanker og følelser via hjernen. Og hjernen endrer seg svært langsomt. Denne boken håndterer disse to tilsynelatende motstridende aspektene ved markedskommunikasjon og gir en oppdatert fremstilling av feltet i dagens samfunn, samtidig som den trekker linjer tilbake til de fundamentale prinsippene for hvordan og hvorfor markedskommunikasjon fungerer. Mange lærebøker i markedskommunikasjon handler like mye om markedsføring og forbrukeratferd og/eller om merkevareledelse, som om markedskommunikasjon. Denne boken handler kun om markedskommunikasjon. Boken henvender seg til alle som studerer, jobber med eller har interesse for markedskommunikasjon.

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2024