Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken er skrevet med utgangspunkt i norsk virkelighet, satt inn i et internasjonalt og fremtidsrettet perspektiv. Som i tidligere utgaver er det lagt vekt på sammenhengen mellom kommunikasjonstiltakene og det overordnete markedsføringsprogrammet. I denne utgaven er det lagt øket vekt på bedriftens totale kommunikasjonsstrategi, ved at bedriftsprofilering, sponsing og integrert markedskommunikasjon er behandlet i egne kapitler. Boken bygger på prinsippet om kunnskapsbasert markedskommunikasjon. Med statistiske oversikter, referanseliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boken er skrevet med utgangspunkt i norsk virkelighet, satt inn i et internasjonalt og fremtidsrettet perspektiv. Som i tidligere utgaver er det lagt vekt på sammenhengen mellom kommunikasjonstiltakene og det overordnete markedsføringsprogrammet. I denne utgaven er det lagt øket vekt på bedriftens totale kommunikasjonsstrategi, ved at bedriftsprofilering, sponsing og integrert markedskommunikasjon er behandlet i egne kapitler. Boken bygger på prinsippet om kunnskapsbasert markedskommunikasjon. Med statistiske oversikter, referanseliste og stikkordregister.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1998
Format Heftet
ISBN13 9788245605655
EAN 9788245605655
Språk Bokmål
Sider 303
Utgave 4
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket5 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket