Markedsføringsplanlægning og -ledelse

hvordan bruge teori til at identificere, prioritere og løse praktiske markedsføringsproblemer?

av (forfatter) og Otto Ottesen (forfatter).

1993 E-bok

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Sigtet med denne bog er at mindske afstanden mellem den teori, man tilegner sig i en markedsføringsuddannelse, og den brug, man kan gøre af teorien i praksis. Spørgsmålet om, hvordan man benytter teori til at opdage, formulere, prioritere og løse markedsføringsproblemer i praksis, tages op, direkte og konkret. Ud over planlægning af traditionelle markedsføringsparametre:produktudformning, pris, service, reklame m.m., behandles også spørgsmål som f.eks., hvordan man som problemløser kan tilrettelægge sin adfærd i organisationen for at få gennemslag for sine løsninger. Bogen handler således også om ledelse.

Bokdetaljer

Utgivelsesår 1993

Format E-bok

ISBN13 9788759399064

EAN 9788759399064

Språk Dansk

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket