Markedsføringsplanlægning og -ledelse

hvordan bruge teori til at identificere, prioritere og løse praktiske markedsføringsproblemer?

av (forfatter) og Otto Ottesen (forfatter).

Samfundslitteratur 1993 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka henvender seg til studenter, ledere, medarbeidere i bedrifter og andre. Den forklarer hvordan en ved hjelp av teori kan hanskes med markedsføringsproblemer i praksis, og få gjennomslag for sine egne løsninger. Med oppgaver og litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Boka henvender seg til studenter, ledere, medarbeidere i bedrifter og andre. Den forklarer hvordan en ved hjelp av teori kan hanskes med markedsføringsproblemer i praksis, og få gjennomslag for sine egne løsninger. Med oppgaver og litteraturliste.

Bokdetaljer

Forlag Samfundslitteratur

Utgivelsesår 1993

Format Heftet

ISBN13 9788759304280

EAN 9788759304280

Språk Dansk

Sider 162

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket