Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka henvender seg til studenter, ledere, medarbeidere i bedrifter og andre. Den forklarer hvordan en ved hjelp av teori kan hanskes med markedsføringsproblemer i praksis, og få gjennomslag for sine egne løsninger. Med oppgaver og litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka henvender seg til studenter, ledere, medarbeidere i bedrifter og andre. Den forklarer hvordan en ved hjelp av teori kan hanskes med markedsføringsproblemer i praksis, og få gjennomslag for sine egne løsninger. Med oppgaver og litteraturliste.
Forlag Samfundslitteratur
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788759304280
EAN 9788759304280
Språk Dansk
Sider 162
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket