Markedsføringsloven

lov om kontroll med markedsføring og avtalevilkår av 16. juni 1972 nr 47 i kraft 1. januar 1973. Med kommentarer

av (forfatter) og Amund Grimstad (forfatter).

Tano Aschehoug 1997 Innbundet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken tar for seg bruken og forståelsen av loven. 1. april 1997 ble det satt i kraft viktige endringer i loven, bl.a. i generalklausulen. Boken er a jour med de siste fem års praksis i Markedsrådet, Konkurranseutvalget og hos Forbrukerombudet. Med litteraturliste og stikkordregister.

Omtale fra forlaget

Boken tar for seg bruken og forståelsen av loven. 1. april 1997 ble det satt i kraft viktige endringer i loven, bl.a. i generalklausulen. Boken er a jour med de siste fem års praksis i Markedsrådet, Konkurranseutvalget og hos Forbrukerombudet. Med litteraturliste og stikkordregister.

Bokdetaljer

Forlag Tano Aschehoug

Utgivelsesår 1997

Format Innbundet

ISBN13 9788251836081

EAN 9788251836081

Språk Bokmål

Sider 241

Utgave 6

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket