Omtale fra forlaget
Markedsføringsledelse er en innføringsbok som dekker alle disipliner av markedsføringsfaget, og har en bred introduksjon til faget gjennom de ulike fagområder som dette faget henter stoff fra. Boka er basert på internasjonal forskning, men er relatert til norsk virkelighet gjennom cases og eksempler fra norsk næringsliv. Denne klassikeren er revidert og oppdatert for å dekke markedsføringsfagets teknologiske og faglige nyvinninger. E- marketing er blant annet et nytt og sentralt aspekt. Det er utarbeidet en oppgavesamling som følger boka. Boken har også egne nettsider på www.universitetsforlaget.no/framnes_thjomoe Runar Framnes er studierektor på Handelshøyskolen BI og fagsjef for eksportøkonomstudiet ved Norges Markedsføringshøyskole.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2001
Format Heftet
ISBN13 9788215001173
EAN 9788215001173
Språk Bokmål
Sider 520
Utgave 6
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket9 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket