Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Er regnet som selve standardverket i markedsføring, og dekker de strategiske, taktiske og administrative overveielser man må stå overfor i markedsføringsledelse. Bind 2 inneholder kapitlene 13-21.
Omtale fra forlaget
Philip Kotlers Marketing Mangement er regnet som selve standardverket innen markedsføring og markedsføringsledelse. Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven som kom i 2003, og er bearbeidet og tilpasset til norske forhold.Markedsføringsledelse er pedagogisk oppbygd, med utstrakt bruk av farger, figurer og eksempler. Den legger vekt på følgende aspekter:* Ledelsesorientering. Boken fokuserer på de beslutningene medarbeiderne i markedsføring og toppledelse står overfor for å kunne kombinere virksomhetens mål og ressurser med behov og muligheter i markedet. * Analyse. Boken gir retningslinjer for å analysere problemer i markedsføringsledelse. Case og eksempler er med på å illustrere effektiv markedsføringsprinsipper, markedsføringsstrategier og markedsføringsledelse. * Tverrfaglighet. Boken baseres også på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk.Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også de strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføringsledelse.
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788205334274
EAN 9788205334274
Språk Bokmål
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket