Markedsføringskanaler

av (forfatter) og Arne Nygaard (forfatter).

Cappelen Damm akademisk 1996 Heftet

3 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken tar opp hvordan et distribusjonssystem, eller en markedsføringskanal, er bygget opp og fungerer. Den belyser detalj- og engroshandelens struktur og rolle, mens bokens siste del legger ledelsesperspektivet til grunn for valg av samarbeidspartnere i markedsføringen. Med referanser.

Omtale fra forlaget

Boken tar opp hvordan et distribusjonssystem, eller en markedsføringskanal, er bygget opp og fungerer. Den belyser detalj- og engroshandelens struktur og rolle, mens bokens siste del legger ledelsesperspektivet til grunn for valg av samarbeidspartnere i markedsføringen. Med referanser.

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 1996

Format Heftet

ISBN13 9788270378371

EAN 9788270378371

Språk Bokmål

Sider 192

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

3 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket