Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en innføring i de sentrale problemstillingene i markedsføringsfaget, og dens grunnleggende idé er å vise mangfoldet i fagets teorigrunnlag, og samtidig forklare behovet for helhetlig tenkning i forbindelse med praktisk problemløsning. Med spørsmål, praktiske eksempler, litteraturliste og stikkordregister. Illustrert. Boka er først og fremst skrevet til bruk i undervisning på høyskoler og universitet.
Omtale fra forlaget
Boka gir en innføring i de sentrale problemstillingene i markedsføringsfaget, og dens grunnleggende idé er å vise mangfoldet i fagets teorigrunnlag, og samtidig forklare behovet for helhetlig tenkning i forbindelse med praktisk problemløsning. Med spørsmål, praktiske eksempler, litteraturliste og stikkordregister. Illustrert. Boka er først og fremst skrevet til bruk i undervisning på høyskoler og universitet.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788251835862
EAN 9788251835862
Språk Bokmål
Sider 589
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket