Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Dette er en videregående lærebok om tjenestemarkedsføring og kvalitetsundersøkelser. dette kan undersøkes.
Omtale fra forlaget
Markedsføring: styring av kvalitet gir et faglig integrert syn på kvalitetsstyring: Innsikt i kjøperatferd er viktig for å forstå hvordan kunden vurderer produkter. Kundens betydning for kvaliteten på et produkt glemmes ofte i tradisjonell markedsføring, der man slutter å interessere seg for produktet etter salgsøyeblikket. Riktig bruk er imidlertid avgjørende for et produkts kvalitet. Kunden går fra å være konsument til å bli prosument: Han er med på å produsere det han konsumerer. Boka egner seg for undervisning innen generell markedsføring, kvalitetsstyring, kjøperatferd og markedsforskningsmetode.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1990
Format Heftet
ISBN13 9788200029847
EAN 9788200029847
Språk Bokmål
Sider 217
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket