Markedsføring : styring av kvalitet

av (forfatter).

Universitetsforlaget 1990 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Dette er en videregående lærebok om tjenestemarkedsføring og kvalitetsundersøkelser. dette kan undersøkes.

Omtale fra forlaget

Markedsføring: styring av kvalitet gir et faglig integrert syn på kvalitetsstyring: Innsikt i kjøperatferd er viktig for å forstå hvordan kunden vurderer produkter. Kundens betydning for kvaliteten på et produkt glemmes ofte i tradisjonell markedsføring, der man slutter å interessere seg for produktet etter salgsøyeblikket. Riktig bruk er imidlertid avgjørende for et produkts kvalitet. Kunden går fra å være konsument til å bli prosument: Han er med på å produsere det han konsumerer. Boka egner seg for undervisning innen generell markedsføring, kvalitetsstyring, kjøperatferd og markedsforskningsmetode.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 1990

Format Heftet

ISBN13 9788200029847

EAN 9788200029847

Språk Bokmål

Sider 217

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket