Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar for seg de spesielle utfordringene som markedsførere står ovenfor når bedrifter og organisasjoner er kjøpere av produkter og tjenester. Mye av innsatsfaktorene i virksomhetens verdiskapning kommer fra eksterne leverandører, og virksomhetene blir derfor kritisk avhengig av eksterne samarbeidspartnere for å lykkes. For studenter innen økonomisk-administrative og tekniske høyskoler og topp- og mellomledere. Har stikkordliste.
Omtale fra forlaget
I tillegg til å kunne beherske markedsføringens tradisjonelle virkemidler, må man innenfor B2B-markedsføring blant annet kunne forstå og styre de organisatoriske prosessene som foregår fra et kundeforhold etableres til det videreutvikles og eventuelt avsluttes. Rikt illustrert med praktiske eksempler gir denne boken deg en oppdatert innføring av bedriftsmarkedsføring fra A til Å.
Forfatterne ser på markedsføring som verdiskaping. Med det som utgangspunkt tar for seg de spesielle utfordringene når bedrifter og offentlige virksomheter er kjøpere av kjøpere av produkter og tjenester.
Denne 3. utgaven har vært gjenstand for en grundig revisjon. Boken henvender seg i første rekke til studenter ved økonomisk-administrative og tekniske utdanninger. Den er også meget godt egnet for ledere og praktikere innen markedsføring som har bedrifter og offentlig virksomheter som sine kunder.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2009
Format Heftet
ISBN13 9788215014098
EAN 9788215014098
Språk Bokmål
Sider 458
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket