Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken dekker læreplanmålene i programfaget markedsføring og salg, på vg2 i service og samferdsel. Boken er delt inn i fire deler: Planlegging og kjøpsatferd, konkurransemidlene, salg og service, og temaer. Hvert kapittel slutter med test deg selv oppgaver, internettoppgaver og gruppearbeid.
Omtale fra forlaget
Denne boka dekker læreplanmålene i markedsføring og salg, ett av de tre felles programfagene på Vg2 i programområdet salg, service og sikkerhet i utdanningsprogrammet for service og samferdsel. Forfatteren har lagt vekt på å fremstille teorien på en enkel og strukturert måte. Samtidig har han sett det som viktig at stoffet er virkelighetsnært. Eksempler og oppgaver er derfor hentet fra det virkelige liv. Til læreverket er det også en elektronisk lærerveiledning med løsningsforslag til oppgavene. Stoff til programområdet salg, service og sikkerhet blir i tillegg lagt ut på forlagets hjemmeside, www.okforlaget.no. Nicolay Leganger har skrevet kapitlet «Etiske retningslinjer».
Forlag Økonomiforl.
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788278023266
EAN 9788278023266
Språk Bokmål
Sider 252
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket