Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken dekker læreplanmålene i programfaget markedsføring og salg, på vg2 i service og samferdsel. Boken er delt inn i fire deler: Planlegging og kjøpsatferd, konkurransemidlene, salg og service, og temaer. Hvert kapittel slutter med test deg selv oppgaver, internettoppgaver og gruppearbeid.
Omtale fra forlaget
Denne boka dekker læreplanmålene i programfaget markedsføring og salg i programområdet salg, service og sikkerhet på Vg2 i service og samferdsel. Boka foreligger i foreløpig utgave til skoleåret 2007/08. Til neste skoleår kan den byttes vederlagsfritt med endelig utgave. Forfatteren har lagt vekt på å fremstille teorien på en enkel og strukturert måte. Samtidig har han sett det som viktig at stoffet skal ligge nær opp til den virkeligheten som elevene møter etter endt skolegang. Eksempler og oppgaver er derfor hentet fra det virkelige liv og er kortet ned og skrevet litt om for å lette innlæringen. Til læreverket er det også en lærerveiledning med blant annet løsningsforslag til oppgavene. Stoff for programområdet salg, service og sikkerhet blir i tillegg lagt ut på forlagets hjemmeside, www.okforlaget.no. Nikolai Leganger, som har bred erfaring fra konsulentarbeid og kursvirksomhet i salg og service, har skrevet kapitlet «Etiske retningslinjer».
Forlag Økonomiforl.
Utgivelsesår 2007
Format Heftet
ISBN13 9788278023037
EAN 9788278023037
Språk Bokmål
Sider 222
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket