Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Bearbeidede og oppdaterte artikler som tidligere har vært presentert i artikkelserier i tidskriftet Kampanje. Artiklene tar for seg markedsplanlegging, markedsanalyse, salg, direktemarkedsføring, og informasjons- og samfunnskontakt. Med stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Bearbeidede og oppdaterte artikler som tidligere har vært presentert i artikkelserier i tidskriftet Kampanje. Artiklene tar for seg markedsplanlegging, markedsanalyse, salg, direktemarkedsføring, og informasjons- og samfunnskontakt. Med stikkordregister.
Forlag Kampanje
Utgivelsesår 1994
Format Heftet
ISBN13 9788299323604
EAN 9788299323604
Språk Bokmål
Sider 313
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket