Markedsføring i praksis

arbeidsbok

TI-forlaget 1989 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Arbeidsbok ment som et praktisk redskap i bedriftens markedsarbeide. Det teoretiske grunnlag for arbeidsboken er å finne i de tre LOS-heftene: 1A: "Hvordan finne kundene", 1B: "Hvordan få kundene interessert" og 1C: "Personlig salg og salgskanaler".

Omtale fra forlaget

Arbeidsbok ment som et praktisk redskap i bedriftens markedsarbeide. Det teoretiske grunnlag for arbeidsboken er å finne i de tre LOS-heftene: 1A: "Hvordan finne kundene", 1B: "Hvordan få kundene interessert" og 1C: "Personlig salg og salgskanaler".

Bokdetaljer

Forlag TI-forlaget

Utgivelsesår 1989

Format Heftet

ISBN13 9788256705368

EAN 9788256705368

Serie LOS-heftene

Språk Bokmål

Sider 55

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket