Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Arbeidsbok ment som et praktisk redskap i bedriftens markedsarbeide. Det teoretiske grunnlag for arbeidsboken er å finne i de tre LOS-heftene: 1A: "Hvordan finne kundene", 1B: "Hvordan få kundene interessert" og 1C: "Personlig salg og salgskanaler".
Omtale fra forlaget
Arbeidsbok ment som et praktisk redskap i bedriftens markedsarbeide. Det teoretiske grunnlag for arbeidsboken er å finne i de tre LOS-heftene: 1A: "Hvordan finne kundene", 1B: "Hvordan få kundene interessert" og 1C: "Personlig salg og salgskanaler".
Forlag TI-forlaget
Utgivelsesår 1989
Format Heftet
ISBN13 9788256705368
EAN 9788256705368
Serie LOS-heftene
Språk Bokmål
Sider 55
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket