Markedsføring i kunnskapsbedriften

av (forfatter) og Monica Nicou (forfatter).

Universitetsforlaget 1991 Innbundet

Gjennomsnittlig terningkast: 5.00 (2 terningkast.)

2 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka viser hvordan man kan sikre seg suksess i salget av kunnskapsintensive tjenester og produkter. råd for både langsiktig planlegging og det daglige arbeid. Metodene som blir presentert er skreddersydd for spesialister. Teknikere, jurister, økonomer, samfunnsvitere, konsulenter og andre som lever av å selge sin kunnskap og sine tjenester.

Omtale fra forlaget

Boka viser hvordan man kan sikre seg suksess i salget av kunnskapsintensive tjenester og produkter. råd for både langsiktig planlegging og det daglige arbeid. Metodene som blir presentert er skreddersydd for spesialister. Teknikere, jurister, økonomer, samfunnsvitere, konsulenter og andre som lever av å selge sin kunnskap og sine tjenester.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 1991

Format Innbundet

ISBN13 9788200212249

EAN 9788200212249

Språk Bokmål

Sider 165

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 2 0 0 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

2 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket