Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka viser hvordan man kan sikre seg suksess i salget av kunnskapsintensive tjenester og produkter. råd for både langsiktig planlegging og det daglige arbeid. Metodene som blir presentert er skreddersydd for spesialister. Teknikere, jurister, økonomer, samfunnsvitere, konsulenter og andre som lever av å selge sin kunnskap og sine tjenester.
Omtale fra forlaget
Boka viser hvordan man kan sikre seg suksess i salget av kunnskapsintensive tjenester og produkter. råd for både langsiktig planlegging og det daglige arbeid. Metodene som blir presentert er skreddersydd for spesialister. Teknikere, jurister, økonomer, samfunnsvitere, konsulenter og andre som lever av å selge sin kunnskap og sine tjenester.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1991
Format Innbundet
ISBN13 9788200212249
EAN 9788200212249
Språk Bokmål
Sider 165
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket