Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka tar opp markedsplanlegging, markedskommunikasjon, markedsføring på Internett og markedsføring av tjenester. Med omtale av lover og regelverk som gjelder på området.
Omtale fra forlaget
Boka tar opp markedsplanlegging, markedskommunikasjon, markedsføring på Internett og markedsføring av tjenester. Med omtale av lover og regelverk som gjelder på området.
Forlag TI-forlaget
Utgivelsesår 1996
Format Heftet
ISBN13 9788256712281
EAN 9788256712281
Serie I fokus
Språk Bokmål
Sider 80
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket