Markedsføring i et tverrfaglig perspektiv

av (forfatter) og Torbjørn Hodne (forfatter).

Cappelen Damm akademisk 2008 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Det er på mange måter en utfordring å ha ansvar for markedsføringen i nordiske organisasjoner. Medarbeiderne er sosialisert inn i en demokratisk og sosialt bevisst tradisjon. De er opptatt av solidaritet, samfunnsansvar og miljøbevissthet, og de godtar på ingen måte at sjefens ord er lov.
Dette gir klare føringer for verdigrunnlaget ved ledelsen av markedsføringsfunksjoner. Samtidig er de fleste nordiske organisasjoner kjennetegnet av ansatte med høy utdanning. Organisasjonene blir dermed ofte betegnet som kunnskapsvirksomheter, og de ansatte i disse bedriftene er gjerne selvstendige og kan ikke beordres til å gjøre en god jobb. De må motiveres og gis utviklingsmuligheter for at de skal yte sitt beste.
Denne nye innføringsboken i markedsføring, myntet på bachelorstudenter, tar hensyn til dette nordiske perspektivet på markedsføringen, med fokus på relasjoner, nettverk og interaksjon. Boken har imidlertid også et internasjonalt og globalt fokus der det nordiske perspektivet settes inn i en større global sammenheng.
Stikkordsregister

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 2008

Format Heftet

ISBN13 9788202275228

EAN 9788202275228

Språk Bokmål

Sider 495

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket