Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar for seg markedsføringens ideologi og samfunnets rammer; markedsføring, organisasjon og ledelse; strategiske og taktiske konkurransemidler; og globalisering og fremtidsvisjoner. Innholdet tar hensyn til det nordiske og tverrfaglige perspektivet med fokus på relasjoner, nettverk og interaksjon. Boken er beregnet for bachelorstudenter i markedsføring. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788202275228
EAN 9788202275228
Språk Bokmål
Sider 495
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket