Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren tar i denne boken for seg de viktigste markedsføringsbegrepene i dag og i fremtiden, og gir deg en innføring i hvordan markedsføringen vil forandre seg, og hvordan markedsførere må forandre seg tilsvarende. Han kaster lys over emner som merkevarebygging, konkurransefortrinn, kreativitet, kundeadministrasjon, databasebasert markedsføring, differensiering, innovasjon, posisjonering og segmentering. Har stikkordregister og litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forfatteren tar i denne boken for seg de viktigste markedsføringsbegrepene i dag og i fremtiden, og gir deg en innføring i hvordan markedsføringen vil forandre seg, og hvordan markedsførere må forandre seg tilsvarende. Han kaster lys over emner som merkevarebygging, konkurransefortrinn, kreativitet, kundeadministrasjon, databasebasert markedsføring, differensiering, innovasjon, posisjonering og segmentering. Har stikkordregister og litteraturliste.
Forlag IDG Books
Utgivelsesår 2003
Format Innbundet
ISBN13 9788277722580
EAN 9788277722580
Språk Bokmål
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket