Markedsføring fra A til Å

80 begreper alle ledere bør kjenne

av (forfatter) og Nora Kvalvik (oversetter).

IDG Books 2003 Innbundet

Gjennomsnittlig terningkast: 4.00 (1 terningkast.)

2 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Forfatteren tar i denne boken for seg de viktigste markedsføringsbegrepene i dag og i fremtiden, og gir deg en innføring i hvordan markedsføringen vil forandre seg, og hvordan markedsførere må forandre seg tilsvarende. Han kaster lys over emner som merkevarebygging, konkurransefortrinn, kreativitet, kundeadministrasjon, databasebasert markedsføring, differensiering, innovasjon, posisjonering og segmentering. Har stikkordregister og litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Forfatteren tar i denne boken for seg de viktigste markedsføringsbegrepene i dag og i fremtiden, og gir deg en innføring i hvordan markedsføringen vil forandre seg, og hvordan markedsførere må forandre seg tilsvarende. Han kaster lys over emner som merkevarebygging, konkurransefortrinn, kreativitet, kundeadministrasjon, databasebasert markedsføring, differensiering, innovasjon, posisjonering og segmentering. Har stikkordregister og litteraturliste.

Bokdetaljer

Forlag IDG Books

Utgivelsesår 2003

Format Innbundet

ISBN13 9788277722580

EAN 9788277722580

Språk Bokmål

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 0 1 0 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

2 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket