Markedsføring for reiselivet

av (forfatter) og Tom Rosendahl (forfatter).

Cappelen Damm akademisk 2001 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka gir en moderne innføring i faget reiselivsmarkedsføring. Den har fokus på to overordnede problemstillinger som markedsførere i reiselivsnæringen må forholde seg til. For det første må de forstå hvilke forhold som påvirker lønnsomheten, som kunder, konkurrenter, samarbeidspartnere i distribusjonene og andre markedsaktører. For det andre må de utvikle tiltak for å påvirke og tilpasse seg forhold som påvirker virksomheten, og som fremtidige markedsbeslutninger dermed er underlagt. Markedsføringsteorien er søkt belyst gjennom eksempler og diskusjoner med utgangspunkt i kjente reiselivsbedrifter og destinasjoner. Har register og litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 2001

Format Heftet

ISBN13 9788202198565

EAN 9788202198565

Språk Bokmål

Sider 367

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket