Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en moderne innføring i faget reiselivsmarkedsføring. Den har fokus på to overordnede problemstillinger som markedsførere i reiselivsnæringen må forholde seg til. For det første må de forstå hvilke forhold som påvirker lønnsomheten, som kunder, konkurrenter, samarbeidspartnere i distribusjonene og andre markedsaktører. For det andre må de utvikle tiltak for å påvirke og tilpasse seg forhold som påvirker virksomheten, og som fremtidige markedsbeslutninger dermed er underlagt. Markedsføringsteorien er søkt belyst gjennom eksempler og diskusjoner med utgangspunkt i kjente reiselivsbedrifter og destinasjoner. Har register og litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2001
Format Heftet
ISBN13 9788202198565
EAN 9788202198565
Språk Bokmål
Sider 367
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket