Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken presenterer en ny markedsføringsmodell som beveger seg bakenfor produktbaserte og forbrukerbaserte strategier og inntar en holistisk holdning til kunder som flerdimensjonale samarbeidspartnere. Boken legger frem forfatternes hovedideer med eksempler fra virkeligheten. Den forklarer blant annet hvordan du kan posisjonere varemerket ditt som en positiv kraft i verden, og samarbeide med kundenes talsmenn.
Omtale fra forlaget
Denne boken presenterer en ny markedsføringsmodell som beveger seg bakenfor produktbaserte og forbrukerbaserte strategier og inntar en holistisk holdning til kunder som flerdimensjonale samarbeidspartnere. Boken legger frem forfatternes hovedideer med eksempler fra virkeligheten. Den forklarer blant annet hvordan du kan posisjonere varemerket ditt som en positiv kraft i verden, og samarbeide med kundenes talsmenn.
Forlag Hegnar media
Utgivelsesår 2010
Format Innbundet
ISBN13 9788271462444
EAN 9788271462444
Språk Bokmål
Sider 225
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket