Markedsføring 3.0

fra produkter til kunder til den menneskelige ånd

av (forfatter), Hermawan Kartajaya (medforfatter), Iwan Setiawan (medforfatter) og Bertil Knudsen (oversetter).

Hegnar media 2010 Innbundet

2 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Denne boken presenterer en ny markedsføringsmodell som beveger seg bakenfor produktbaserte og forbrukerbaserte strategier og inntar en holistisk holdning til kunder som flerdimensjonale samarbeidspartnere. Boken legger frem forfatternes hovedideer med eksempler fra virkeligheten. Den forklarer blant annet hvordan du kan posisjonere varemerket ditt som en positiv kraft i verden, og samarbeide med kundenes talsmenn.

Omtale fra forlaget

Denne boken presenterer en ny markedsføringsmodell som beveger seg bakenfor produktbaserte og forbrukerbaserte strategier og inntar en holistisk holdning til kunder som flerdimensjonale samarbeidspartnere. Boken legger frem forfatternes hovedideer med eksempler fra virkeligheten. Den forklarer blant annet hvordan du kan posisjonere varemerket ditt som en positiv kraft i verden, og samarbeide med kundenes talsmenn.

Bokdetaljer

Forlag Hegnar media

Utgivelsesår 2010

Format Innbundet

ISBN13 9788271462444

EAN 9788271462444

Språk Bokmål

Sider 225

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

2 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket