Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Markedsføring 2 gir en systematisk og inngående behandling av faget markeds føring og tar bl.a. opp emnene: -markedsføring og samfunn, -planlegging og organisering av markedsføringen, -situasjonsanalyse, -markeder og markedstilpassing, -konkurransemiddel. Den er beregnet til bruk for markedsføringslinja VK II. Den egner seg også for praktiserende merkedsførere som trenger faglig oppdatering.
Omtale fra forlaget
Markedsføring 2 gir en systematisk og inngående behandling av faget markeds føring og tar bl.a. opp emnene: -markedsføring og samfunn, -planlegging og organisering av markedsføringen, -situasjonsanalyse, -markeder og markedstilpassing, -konkurransemiddel. Den er beregnet til bruk for markedsføringslinja VK II. Den egner seg også for praktiserende merkedsførere som trenger faglig oppdatering.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1989
Format Heftet
ISBN13 9788200034278
EAN 9788200034278
Språk Bokmål
Sider 286
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket