Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka dekker pensum i markedsføring for grunnkurs i markedsføring på VK II, økonomilinja. problemer de ikke kan løse umiddelbart og må derfor gjennomføre et resonnement. Slike problemer må løses ved å bruke oppslagsverk. Gjennom boka vil elevene få et solid teoretisk fundament for praktisk markedsføring Den gir innføring i planlegging, utvikling, gjennomføring og kontroll av markedsføringstiltak og legger opp til utstrakt egenaktivitet.
Omtale fra forlaget
Boka dekker pensum i markedsføring for grunnkurs i markedsføring på VK II, økonomilinja. problemer de ikke kan løse umiddelbart og må derfor gjennomføre et resonnement. Slike problemer må løses ved å bruke oppslagsverk. Gjennom boka vil elevene få et solid teoretisk fundament for praktisk markedsføring Den gir innføring i planlegging, utvikling, gjennomføring og kontroll av markedsføringstiltak og legger opp til utstrakt egenaktivitet.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1987
Format Heftet
ISBN13 9788200431619
EAN 9788200431619
Språk Bokmål
Sider 250
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket