Markedsføring 1

av (forfatter), Ove Jakobsen (forfatter) og Svein-Erik Blom (forfatter).

Universitetsforlaget 1987 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka dekker pensum i markedsføring for grunnkurs i markedsføring på VK II, økonomilinja. problemer de ikke kan løse umiddelbart og må derfor gjennomføre et resonnement. Slike problemer må løses ved å bruke oppslagsverk. Gjennom boka vil elevene få et solid teoretisk fundament for praktisk markedsføring Den gir innføring i planlegging, utvikling, gjennomføring og kontroll av markedsføringstiltak og legger opp til utstrakt egenaktivitet.

Omtale fra forlaget

Boka dekker pensum i markedsføring for grunnkurs i markedsføring på VK II, økonomilinja. problemer de ikke kan løse umiddelbart og må derfor gjennomføre et resonnement. Slike problemer må løses ved å bruke oppslagsverk. Gjennom boka vil elevene få et solid teoretisk fundament for praktisk markedsføring Den gir innføring i planlegging, utvikling, gjennomføring og kontroll av markedsføringstiltak og legger opp til utstrakt egenaktivitet.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 1987

Format Heftet

ISBN13 9788200431619

EAN 9788200431619

Språk Bokmål

Sider 250

Utgave 3

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket