Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka skal gi studentene innsikt i hvordan forskjellige problemstillinger i bedrifter og organisasjoner leder til forskjellige analyseopplegg. I boka blir det redegjort for en del av de standardiserte undersøkelsene som utføres av analysebyråene. Hovedvekten er likevel lagt på å beskrive hvordan primærdata skaffes til veie. Boka legger stor vekt på å lære studentene å analysere kvantitative data med spesiell vekt på multippel regresjonsanalyse. Boka er utviklet spesielt for å dekke pensum i kurset Markedsanalyse i det andre året av diplomøkonom- og diplommarkedsførerstudiet.
Omtale fra forlaget
Forlag Høyskoleforlaget
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788276342970
EAN 9788276342970
Språk Bokmål
Sider 398
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket