Markedsanalyse

av (forfatter) og Geir Gripsrud (forfatter).

Høyskoleforlaget 2000 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka skal gi studentene innsikt i hvordan forskjellige problemstillinger i bedrifter og organisasjoner leder til forskjellige analyseopplegg. I boka blir det redegjort for en del av de standardiserte undersøkelsene som utføres av analysebyråene. Hovedvekten er likevel lagt på å beskrive hvordan primærdata skaffes til veie. Boka legger stor vekt på å lære studentene å analysere kvantitative data med spesiell vekt på multippel regresjonsanalyse. Boka er utviklet spesielt for å dekke pensum i kurset Markedsanalyse i det andre året av diplomøkonom- og diplommarkedsførerstudiet.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Høyskoleforlaget

Utgivelsesår 2000

Format Heftet

ISBN13 9788276342970

EAN 9788276342970

Språk Bokmål

Sider 398

Utgave 2

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket