Markedet 2

videreføring og fordypning : markedsføring for VK2

av (forfatter), Ellen Hertzberg (forfatter), Jon Edgar Karlsen (forfatter) og Arne Stokke Johnsen (forfatter).

Aschehoug 1994 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka er tilrettelagt for elever i den videregående skolen, men egner seg også til selvstudium. Boka gir en videreføring og fordypning i markedsføring og tar for seg markedsføringens betydning på ulike markeder, den er a jour med de metoder som i dag anvendes i næringslivet for å løse markedsføringsproblemer. Hovedområdene avsluttes med prosjektoppgaver som gir elevene mulighet til å anvende teoretiske kunnskaper i en praktisk sammenheng.

Omtale fra forlaget

Boka er tilrettelagt for elever i den videregående skolen, men egner seg også til selvstudium. Boka gir en videreføring og fordypning i markedsføring og tar for seg markedsføringens betydning på ulike markeder, den er a jour med de metoder som i dag anvendes i næringslivet for å løse markedsføringsproblemer. Hovedområdene avsluttes med prosjektoppgaver som gir elevene mulighet til å anvende teoretiske kunnskaper i en praktisk sammenheng.

Bokdetaljer

Forlag Aschehoug

Utgivelsesår 1994

Format Heftet

ISBN13 9788203138591

EAN 9788203138591

Språk Bokmål

Sider 248

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket