Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka er tilrettelagt for elever i den videregående skolen, men egner seg også til selvstudium. Boka gir en videreføring og fordypning i markedsføring og tar for seg markedsføringens betydning på ulike markeder, den er a jour med de metoder som i dag anvendes i næringslivet for å løse markedsføringsproblemer. Hovedområdene avsluttes med prosjektoppgaver som gir elevene mulighet til å anvende teoretiske kunnskaper i en praktisk sammenheng.
Omtale fra forlaget
Boka er tilrettelagt for elever i den videregående skolen, men egner seg også til selvstudium. Boka gir en videreføring og fordypning i markedsføring og tar for seg markedsføringens betydning på ulike markeder, den er a jour med de metoder som i dag anvendes i næringslivet for å løse markedsføringsproblemer. Hovedområdene avsluttes med prosjektoppgaver som gir elevene mulighet til å anvende teoretiske kunnskaper i en praktisk sammenheng.
Forlag Aschehoug
Utgivelsesår 1994
Format Heftet
ISBN13 9788203138591
EAN 9788203138591
Språk Bokmål
Sider 248
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket