Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Mange-til-mange-markedsføring innebefatter at vi alle lever og handler innen våre nettverk, og at vi ikke bare kan ses på som frittstående enkeltindivider. Forfatteren viser eksempler på praktisk interaksjon i nettverk, der kundene ikke er passive, men en aktiv ressurs. Han tar også for seg hvordan kundene oppretter sine kunde-til-kunde-relasjoner og påvirker leverandører, hvordan konkurransen ser ut i dag med internett, og hvordan langsiktige samarbeidsrelasjonerkan bygges opp mellom bedrifter og mellom ulike kundegrupper og bedriftene. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Mange-til-mange-markedsføring innebefatter at vi alle lever og handler innen våre nettverk, og at vi ikke bare kan ses på som frittstående enkeltindivider. Forfatteren viser eksempler på praktisk interaksjon i nettverk, der kundene ikke er passive, men en aktiv ressurs. Han tar også for seg hvordan kundene oppretter sine kunde-til-kunde-relasjoner og påvirker leverandører, hvordan konkurransen ser ut i dag med internett, og hvordan langsiktige samarbeidsrelasjonerkan bygges opp mellom bedrifter og mellom ulike kundegrupper og bedriftene. Med litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Kolle forl.
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788246300313
EAN 9788246300313
Språk Bokmål
Sider 200
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket