Managementspråkets nøkkelbegreper

av (forfatter).

Cappelen Damm akademisk 2008 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Språk er vårt viktigste redskap for å forstå den verdenen vi er en del av. Gjennom å tilegne oss et felles språk forenkler vi kommunikasjonen og skaper en gruppetilhørighet. Mangel på språk skaper gjerne misforståelser eller avmaktsfølelse. Managementspråk, eller såkalt markeds- og businesspråk, gjør seg stadig mer gjeldende på flere og flere samfunnsområder. Samtidig er dette språket upresist. Managementspråkets nøkkelbegreper er en kritisk gjennomgang av det, og forfatteren prøver å fastslå meningsinnholdet i de viktigste begrepene. Boken retter seg mot studenter og alle som i liten eller stor grad er i befatning med organisasjon og ledelse i jobben sin.

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 2008

Format Heftet

ISBN13 9788202260477

EAN 9788202260477

Språk Bokmål

Sider 103

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket