Omtale fra forlaget
Språk er vårt viktigste redskap for å forstå den verdenen vi er en del av. Gjennom å tilegne oss et felles språk forenkler vi kommunikasjonen og skaper en gruppetilhørighet. Mangel på språk skaper gjerne misforståelser eller avmaktsfølelse. Managementspråk, eller såkalt markeds- og businesspråk, gjør seg stadig mer gjeldende på flere og flere samfunnsområder. Samtidig er dette språket upresist. Managementspråkets nøkkelbegreper er en kritisk gjennomgang av det, og forfatteren prøver å fastslå meningsinnholdet i de viktigste begrepene. Boken retter seg mot studenter og alle som i liten eller stor grad er i befatning med organisasjon og ledelse i jobben sin.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788202260477
EAN 9788202260477
Språk Bokmål
Sider 103
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket