Mallorca

70 walks = 70 fotturer

interactive walking guide = interaktiv fotturguide

Explore Interactive 2004 CD-rom

CD-ROM-en gir tips om de beste fotturene på Mallorca. Du kan se video, bilder og slideshow, og høre lokal musikk. Detaljerte kart og turbeskrivelser kan skrives ut eller overføres til håndholdte enheter. Inkludert er også detaljert transportinformasjon og bussruter, samt annen nyttig informasjon for turgåere. Systemkrav: Windows 98, ME, NT, 2000 eller XP.

Mallorca er nå veletablert som et reisemål for turgåere, dette er ikke uten grunn da øya kan by på fantastiske turmuligheter. Det vakre og varierte landskapet gir alle som ønsker det muligheten til å komme seg langt vekk fra alt som minner om masseturisme. Du kan utforske dype kløfter, fjell og grønne daler eller vandre gjennom skyggefulle skoger og langs bratte klipper ved sjøen. Følg stier som fører langt utenfor allfarvei til isolerte, bortgjemte strender og høye fjelltopper, langs ruter som i gamle dager ble brukt av pilegrimer, smuglere og lokalbefolkningen. Uansett hvilke turønsker du har - Mallorca kan by på det meste!
Det som gjør denne guide unik er multimedia opplevelsen av reisemålet fra egen stue kombinert med profesjonelle, detaljerte turbeskrivelser og kart som kan skrives ut med høy kvalitet for å tas med på turen. Kart og turbeskrivelser kan også enkelt overføres til håndholdte enheter så som Pocket PC. Denne CD gir deg derfor muligheten til å få mest mulig ut av ditt besøk på øya!

Forlag Explore Interactive

Utgivelsesår 2004