Maktesløs overfor deg ; Under Texas' sol

av (forfatter) og Merline Lovelace (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

Maktesløs overfor deg er utgitt som nr. 1 i serien Stewart-søsknenes spill.
Forretningsmannen Ayden Stewart har ikke vært seg selv siden Maya Richardson forsvant ut av livet hans . og det er fem år siden nå. Fem lange år. Han skammer seg over hvordan han behandlet henne etter den kaotiske natten de tilbrakte sammen. Da han må ansette en ny assistent, ser Ayden en sjanse til å gjøre det godt igjen. Maya takker ja, men denne gangen stiller hun også noen krav til ham . krav han umulig kan oppfylle. Eller?

Under Texas' sol er utgitt som nr. 4 i serien Kjære dagbok!
Doktor Anastazia St. Sebastian hadde aldri forventet å bli forelsket på ferieturen til Texas. Men da hun redder en liten gutt fra å drukne og senere møter onkelen hans, Mike Brennan, faller hun med en gang for ham! De nyter solen og nydelige netter sammen, og da Zia reiser tilbake til New York, følger Mike etter. Det blir snart åpenbart at han vil ha et seriøst forhold. Så hvordan kan hun nekte denne mannen det han mest av alt ønsker seg . et barn?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020

Serier Passion Stewart-søsknenes spill (1) Kjære dagbok! (4)

Genre Romantikk