Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en innføring i faget medier og kommunikasjon. Den gir et innblikk i sentrale deler av mediehistorien, tar for seg kommunikasjon som fenomen, gjennomgår ulike mediekanaler, digitale medier, og mediehusenes økonomi. I tillegg tar boka for seg journalistikk og publikumsstudier, og mediekanalenes føringer på politikk, demokrati og globale spørsmål. Boka retter seg spesielt mot studenter innenfor kommunikasjon og markedsfag. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boka gir en innføring i faget medier og kommunikasjon. Den gir et innblikk i sentrale deler av mediehistorien, tar for seg kommunikasjon som fenomen, gjennomgår ulike mediekanaler, digitale medier, og mediehusenes økonomi. I tillegg tar boka for seg journalistikk og publikumsstudier, og mediekanalenes føringer på politikk, demokrati og globale spørsmål. Boka retter seg spesielt mot studenter innenfor kommunikasjon og markedsfag. Har litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Abstrakt
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788279352228
EAN 9788279352228
Språk Bokmål
Sider 320
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket