Lysfolket

en guide til den andre siden

av (forfatter), Ingrid Carlqvist (forfatter) og Trude Monssen (oversetter).

Motor forl. 2010 Innbundet

Forfatteren mener at han er et medium, og at han vet hva som skjer etter døden. I boken forklarer han at døden ikke er noe å være redd for, fordi sjelene lever videre og gjenfødes til jorden. Han mener at alle har en livsplan de selv var med på å utforme før de ble født, og at man har en himmelsk guide som kan komme med budskap underveis i livet.

Bli med på en reise til den andre siden - et sted fylt av lys og kjærlighet. Altfor mange av oss lar frykt styre livet vårt. Vi er redde for ikke å få oppleve kjærligheten, redde for å velge feil jobb og livredde for å dø. Noen av oss er så redde for døden at vi ikke engang våger å leve livet fullt og helt. Med Lysfolket viser forfatteren at det faktisk ikke er noe å være redd for. Livet tar ikke slutt når vi dør. Sjelene våre lever videre på den andre siden, og når vi er klar for det, gjenfødes vi til jorden for å skaffe oss mer erfaring og kunnskap og vokse som mennesker. Leserne får med denne boken vite mer om sin egen "livsplan" - som du utformer allerede før du blir født! Og om at det vi kaller "intuisjon" i virkeligheten kan være viktige budskap fra din himmelske guide.

Forlag Motor forl.