Losing i mediehuset

filosofi, metoder og modeller til bruk i flermediale redaksjoner

av (forfatter).

IJ-forlaget 2008 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Denne boken introduserer losing som en metode i arbeidet med å utvikle kvalitet i flerkanalsamarbeidet. Boken er skrevet til bruk i norske mediehus som er inne i en redaksjonell integreringsprosess. Den tar for seg losingens filosofi og metode, lederen som los, samarbeid og modeller for flermedial losing. Har litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag IJ-forlaget

Utgivelsesår 2008

Format Heftet

ISBN13 9788271473235

EAN 9788271473235

Språk Bokmål

Sider 103

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket