Lønnsom vekst og drift

av (forfatter), Hans Petter Andersen (forfatter), Gard Rønning (forfatter), Lars Ole Mathisen (forfatter), Steinar Næss (forfatter) og Nina Furu (forfatter).

Adekvat Info 2012 Heftet

Boka gir en innføring i de viktigste temaene rundt drift og utvikling av en bedrift. Den delen som av boka som handler om vekst, fokuserer mest på inntektssiden i bedriften, og den delen som omhandler drift, fokuserer på kostnadssidene i bedriften.

Lønnsom vekst og drift gir deg en innføring i de viktigste temaene rundt drift og utvikling av en bedrift. Mange bøker rettet mot næringslivet inneholder «mye om litt». Ett tema utdypes i det vide og det brede. Skal du kjøpe slike bøker, må du ha en høy bunke med bøker for å være dekket innenfor det viktigste du bør vite for å lykkes med bedriften din. Lønnsom vekst og drift er motsatt, her får du «litt om mye». De viktigste reglene og rådene om alle delene av både markedsarbeidet og selskapsforvaltningen. Boken er en blanding av nettopp regler og råd. Den delen av boken som omhandler vekst fokuserer mest på inntektssiden i bedriften, og den delen av boken som omhandler drift, fokuserer mest på kostnadssiden i bedriften. Boken er utviklet i samarbeid med Infotjenester AS og deres nettbaserte oppslagsverk Daglig leders ABC. Oppslagsverket er laget spesielt for daglige ledere og inkluderer fagsupport. Les mer på www.infotjenester.no/abc.

Forlag Adekvat Info