Livets spørsmål

av (forfatter), Charlie Mackesy (illustratør) og Gerd Midtdal Mathiesen (oversetter).

UIO produkter 2013 Innbundet

Hva er meningen med livet? Hva skjer når vi dør? Er tilgivelse mulig?
Mer enn 22,5 millioner mennesker over hele verden har hittil gjennomført Alpha-kurset som er utviklet av Nicky Gumbel.
I denne internasjonale bestselgeren som er basert på Alpha tar Nicky Gumbel oss inn i noen av de store spørsmålene i livet, de som utfordrer oss alle.

«Jeg vet ikke om noe annet kurs som er så godt laget for å introdusere kjerneverdiene i den kristne tro på en så lettfattelig måte og så relevant i dag.»
- David Suchet, skuespiller

«Alpha er en ubetinget triumf.» Daily Telegraph «Sammen med Bibelen er Alpha det viktigste verktøyet i vår tid, både for hver enkelt av oss og for menighetene.»
- Inge Morten Paulsen, daglig leder i Alpha Norge

Nicky Gumbel er pioneren bak Alpha kurset. Han studerte jus ved Cambridge og teologi ved Oxford, praktiserte som advokat, og er nå ordinert prest og med i staben i Holy Trinity Brompton, London. Han har skrevet en rekke andre bøker.

Forlag UIO produkter

Utgivelsesår 2013